Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ




ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Θα ήθελα να γίνετε τα κρίνα του Γιου Μου»

Αγαπημένο μου παιδί, είμαι εγώ η γλυκιά σου μανούλα Μαριάμ, που χρόνια τώρα σε κρατώ και σε κρύβω με πολύ γλυκύτητα στην μητρική αγκαλιά μου παρόλο που δεν το νιώθεις και δεν αφήνω τον σατανά να σε πειράξει όπως πολύ το επιθυμεί. Να ξέρεις όμως πως δεν σε κρύβω στην αγκαλιά μου από την στιγμή που αφιέρωσες την ψυχή σου στο Γιο μου, αλλά από την ώρα που γεννήθηκες, αφού ήταν θέλημα του Ουράνιου Πατέρα μας να σε προστατεύω για τον σημαντικό ρόλο που θα έπαιζες στις ψυχές των παιδιών Του τώρα, στα έσχατα χρόνια που ζείτε.



Τρέμει η μητρική καρδιά μου, κάθε φορά που βλέπω τα καταχθόνια σχέδια που ετοιμάζει ο σατανάς για όλα εσάς τα παιδιά του Θεού, για τα παιδιά Του που δεν Τον γνωρίζουν, μα και για όσα έχουν αφιερώσει ακόμη και την ψυχή τους στον Μονογενή μας Υιό Ιησού, όπως εσείς. Εσείς είστε ο μεγαλύτερος τρόμος του σατανά, αφού ξέρει πόση δύναμη κρύβει η ψυχή όσων είναι ερωτευμένοι με Κείνον. Γι’ αυτό, για να μην μπορέσει αυτός ο έρωτας να μεγαλώσει στις ψυχές σας και να σας κάνει ατρόμητους εναντίον του, πολύ ύπουλα προσπαθεί να κερδίσει το ενδιαφέρον σας με χίλιους δυο τρόπους, προκειμένου να μην αφεθείτε σώμα και ψυχή στον αγαπημένο σας Νυμφίο.

Γιε μου αγαπημένε, θέλω να ξέρεις πως φοβάμαι και θλίβομαι κάθε φορά που σας βλέπω να χάνεστε σε γήινες μέριμνες και αγάπες. Αγάπες όχι μόνο για ανθρώπινες σχέσεις και δεσμούς, αλλά και αγάπες για υλικά αγαθά και θεσμούς. Μια ψυχή πλήρως παραδομένη στον Θεό της καρδιάς της, δεν ενδιαφέρεται για τίποτα άλλο εκτός από Κείνον. Και συ γιε μου, πάντα προσπαθούσες να δημιουργήσεις και να βρεις ένα ανθρώπινο αποκούμπι, προκειμένου να γαληνέψεις και να Του αφιερώσεις την ύπαρξή σου. Μα αυτό είναι λάθος γιε μου. Είναι πλάνη του σατανά για να μην μπορεί η ψυχή σας να βρει γαλήνη. Πρώτα πρέπει να αφιερώσεις πλήρως την ύπαρξή σου σε Κείνον και μετά μέσα από την απόλυτη εμπιστοσύνη στον Ουράνιο Πατέρα σου, να κάνεις αυτό που θα σου ζητήσει για να Τον ξεκουράσεις στην καρδιά σου.

Αλήθεια, τι είναι πιο σημαντικό, να κρυφτείς από τον κόσμο για να κρύψεις τον Θεό σου στην καρδιά σου, ή να μεγαλουργήσεις για τον κόσμο μη αφήνοντας χώρο στην καρδιά σου για Κείνον; Σου μιλώ εγώ η μανούλα σου γιε μου, που σε κρύβω χρόνια στο σπίτι μου με πολύ στοργή και λατρεία. Είσαι ένα λουλούδι στο αγιασμένο μου περιβόλι, μα δυστυχώς το περιβόλι αυτό δεν ευωδιάζει πλέον όπως ευωδίαζε παλιά. Ενώ υπάρχουν πολλά λουλούδια, κάθε είδος, χρώματος και μεγέθους, εντούτοις ελάχιστα μπορούν να σκορπίσουν την ευωδία της χάριτος του Παναγίου Πνεύματος, για να γαληνέψουν τον κόσμο που θα τα επισκεφτεί. Αν όμως εσείς δεν έχετε το άρωμα που επιθυμεί ο κόσμος, από πού θα βρει γαλήνη και θεία παρηγοριά;

Και ενώ είσαι τόσα χρόνια κοντά μου, στην αγκαλιά μου, δεν μπορείς να ακούσεις την γλυκιά μου μητρική φωνούλα και αναγκάζομαι τώρα να σου μιλήσω μέσα από ένα άλλο λουλουδάκι του Γιου μου, που ενώ δεν βρίσκεται στο αγιασμένο μου περιβόλι, εντούτοις έχει τέτοιο άρωμα και χάρη που πολλοί θα το ζήλευαν. Μα σε διαβεβαιώνω πως δεν είναι η αγιότητα του που σκορπά την ευωδία αυτή, αφού σαν άνθρωπος και αυτός έχει κάποιες αδυναμίες, μα είναι ο έρωτας του προς τον Θεό της καρδιάς του τόσο μεγάλος, που του επιτρέπει όλο και πιο πολύ να εμπιστεύεται τον Ουράνιο Πατέρα του, ώστε Εκείνος με την σειρά Του να του αποκαλύπτεται τόσο πολύ.

Σου αποκαλύπτω λοιπόν μέσα από τον λατρεμένο μου αυτό γιο, πως το θέλημα του Ουράνιου Πατέρα μας για σένα παιδί μου είναι να Τον εμπιστευθείς απόλυτα και να αφιερώσεις στον γλυκό μας Γιο Ιησού όλη σου την ψυχή, την καρδιά, τον νου και το σώμα σου. Να ξέρεις πως πάντα είμαι δίπλα σου και βλέπω τα λάθη αλλά και τις αδυναμίες σου. Μα να ξέρεις παιδί μου πως τόσο εγώ, όσο και ο Θεός μας, δεν λυπόμαστε τόσο για τα λάθη του σώματος και του νου, όσο για τα λάθη της καρδιάς. Λυπόμαστε όταν αφήνετε βιοτικές μέριμνες και αγάπες να σας κλέβουν την καρδιά από Τον ένα και αληθινό σας έρωτα. Τον γλυκύ Ιησού.

Θέλει ο Ουράνιο Πατέρας σου, να πιστέψεις στην ύπαρξή Του και συνειδητά να Τον βάλεις κυρίαρχο στη ζωή σου. Εκείνος να κατευθύνει κάθε σου βήμα. Για Κείνον να μιλάς παντού, όπως για Κείνον μιλούσε πάντα και ο Γιος μας όσο έζησε στην γη. Πολλοί πιστεύουν και αγαπούν τον Ιησού μας, μα λίγοι νιώθουν και αναζητούν με αγωνία τον Ουράνιο τους Πατέρα. Μα Αυτός είναι ο αληθινός και μοναδικός χορηγός του Παναγίου Πνεύματος. Από τον Πατέρα θα ζητάτε το Άγιο Πνεύμα. Μιλήστε για την δύναμη και την ευλογία που μπορεί να δεχτεί μια ψυχή που αναζητά συνεχώς το Πανάγιο Πνεύμα. Μιλήστε για τον μητρικό έρωτα του Θεού, που και εσείς τώρα τον ανακαλύπτετε. Μιλήστε και τονίστε την ανθρώπινη φύση του Μονογενή μας Ιησού. Βοηθείστε τον κόσμο να Τον ερωτευθεί σαν κάτι δικό τους και όχι μόνο σαν Θεό τους, γιατί τότε μόνο θα μπορέσουν να Του δώσουν όσα χρειάζεται σαν άνθρωπος για να ξεκουραστεί στις καρδιές τους. Σαν Θεός, Εκείνος θα τους κρατά αγκαλιά για να τους προστατεύει, μα σαν άνθρωπος, έχει ανάγκη να κρατηθεί από αυτούς στην αγκαλιά τους στον δεύτερο διωγμό που τώρα θα περάσει.

Δυστυχώς γιε μου θα ζήσεις για να δεις την ατίμωση του σπιτιού που χρόνια σε φιλοξενούσε. Θα ζήσεις για να δεις την ερήμωση του αγιασμένου μου Όρους και θα κλάψεις μαζί μου για όσα θα συμβούν. Μα να κλαίς για τις ψυχές όσων έζησαν και ζουν εδώ δίχως να πιστεύουν και να αγαπούν πραγματικά τον Θεό τους και όχι για τον τόπο. Εγώ ζω μέσα στις ταπεινές καρδιές σας και όχι στα άψυχα μέρη. Ο θεϊκός έρωτας που κρύβουν οι καρδιές των παιδιών μου αγιάζει το μέρος και όχι οι ναοί και τα Πρωτάτα. Και όπου βρίσκονται τα ευσεβή και θεϊκά ερωτευμένα παιδιά μου, εκεί θα είμαι και εγώ. Μα η θλίψη μου θα είναι μεγάλη, επειδή θα ήθελα όλοι μαζί αγκαλιασμένοι να δοξάζουμε τον βασιλιά και Θεό μας σ’ αυτό το μέρος που ο Ίδιος μας χάρισε και μας εμπιστεύθηκε, ώστε από δω να μεταλαμπαδεύεται το Φως του Χριστού παντού.

Αλήθεια σου λέω παιδί μου, τώρα ο Ουράνιος Πατέρας μας, εκχέει το Πανάγιο Του Πνεύμα μέσα σε πολλούς λαϊκούς ανθρώπους, απλούς στην καρδιά και ταπεινούς στο φρόνημα, αφού δεν μπόρεσε να το κάνει μέσα από αφιερωμένες σε Κείνον ψυχές. Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν πολλές ψυχούλες στις οποίες αποκαλύπτεται ο Θεός με διάφορους και πολύ θαυμαστούς τρόπους, με σκοπό να Τον ερωτευθούν και να Τον εμπιστευθούν απόλυτα, ώστε να συμπαρασύρουν στον έρωτα τους πολλές ψυχές που θα τους πιστέψουν και θα τους ακολουθήσουν.

Τέτοιες αγιασμένες από θεϊκό έρωτα ψυχές σε αξίωσε ο Θεός να γνωρίσεις, για να θαυμάσεις το μεγαλείο της μητρικής Του λατρείας, που δεν ξεχωρίζει κανέναν και μπορεί να χρησιμοποιήσει όσους Εκείνος θέλει. Επίσης επιθυμεί με αυτό τον τρόπο να σε διδάξει πως δεν είναι η κλήση και η αφιέρωση που αγιάζει την ψυχή, αλλά η απόλυτη παραδοχή της ψυχής στον Θεό της.
Μακάρι αγαπημένα μου παιδιά να νιώθατε πόσο μητρικά σας κρατώ στην αγκαλιά μου. Μακάρι να νιώθατε το μεγαλείο της κλήσης σας. Μακάρι να νιώθατε την αξία των γάμων σας με Κείνον. Μακάρι να Τον νιώθατε σαν απόλυτο έρωτα της ψυχής σας και σαν ερωτευμένες υπάρξεις να Τον κοιτούσατε στα μάτια και να μένατε πιστοί στην αγάπη σας για Κείνον. Μακάρι Αυτός να κυριαρχούσε στις σκέψεις σας και στην καρδιά σας. Μακάρι μόνο για Κείνον να ζούσατε. Μακάρι κάθε λεπτό που θα περνάει μόνο για Κείνον να το ζείτε στο εξής! Μακάρι να μπορούσατε να νιώσετε την αγωνία του Γιου μου. Μακάρι να μπορούσατε να νιώσετε τον πόνο μου στον δεύτερο Του διωγμό. Μακάρι σαν τον θεϊκά ερωτευμένο Ιωάννη, να στεκόσασταν και σεις δίπλα μου κάτω από τον σταυρό Του και να πονούσατε μαζί μου, όπως εκείνος. Τότε, το μόνο που θα σας ενδιέφερε θα ήταν να σώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες ψυχούλες, όχι τόσο με τα λόγια σας όσο με την προσευχή σας και τον έρωτά σας, που θα φαίνεται μέσα από τη ζωή σας.

Ο θεϊκά ερωτευμένος δεν μιλά πολύ, αλλά ότι πει κρύβει πολύ λατρεία, έρωτα και εμπιστοσύνη για τον αγαπημένο του. Αυτό να κάνετε και σεις. Να μιλάτε με τον έρωτά σας για Κείνον και να σηκώνετε τα μάτια των παιδιών Του ψηλά στον ουρανό. Μα για να τα σηκώσετε, πρέπει να έχετε τα δικά σας πάντα σηκωμένα σε Κείνον. Όταν σας βλέπουν να κοιτάτε ψηλά, τότε από μόνοι τους θα σηκώνουν το βλέμμα προς τον ουρανό, για να δουν αυτό που γεμίζει γλυκύτητα το δικό σας γαληνεμένο βλέμμα. Εκείνον. Τον Θεό της καρδιάς σας! Μην διστάζετε στην προσευχή σας έτσι να Τον αποκαλείται: Θεέ της καρδιάς μου και να Του μιλάτε απλά και γλυκά όπως έκανα και εγώ. Αυτό πάντα θα Τον ξεκουράζει.

Αναγεννηθείτε όλοι εσείς που έχετε αφιερώσει την ψυχή σας στον λατρεμένο μου Γιο Ιησού. Ζητήστε από τον Ουράνιο Πατέρα μας να σας αναγεννήσει με την χάρη του Παναγίου Του Πνεύματος αυτή την Πεντηκοστή και σαν νέοι, θεϊκά ερωτευμένοι με Κείνον, ξεκινήστε έναν καινούργιο τρόπος ζωής. Μιας ζωής πλήρως παραδομένης σε Κείνον, με απόλυτο έρωτα, αφοσίωση και εμπιστοσύνη. Μην αφήνετε βιοτικές μέριμνες να σας παραπλανούν. Γίνετε τα κρίνα του Γιου μου, που θα ευωδιάζουν παντού με τον έρωτά τους σε Κείνον και θα αναζωογονούν το καθετί στο πέρασμά τους. Όσοι το θελήσουν, θα με έχουν πολύτιμο βοηθό και προστάτη.


Με πολύ μητρικό έρωτα και λατρεία,
η γλυκιά σας μανούλα Μαριάμ!

ΕΚΤΥΠΩΣΗ