Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΖΗΤΑΤΕ ΜΟΥ ΤΟ ΑΓ. ΠΝΕΥΜΑ!





...Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν. (Ματθ. 7, 7)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Βλέπει ο Θεός γυναίκα την αγωνία σου να γίνεις καλύτερη και σε ρωτά:
-Θέλεις να γίνεις αξιολάτρευτη στο σπίτι σου;
-Θέλεις να γίνεις πραγματικά γλυκιά αγάπη μέσα στο σπίτι σου;
-Θέλεις πραγματικά να δώσεις στον άντρα σου το μεγαλειώδες δώρο Μου, την αγάπη;
-Θέλεις να γίνεις για τα παιδιά σου πραγματικά ο Άγγελος τους;

Ζήτα Μου το Άγιο Μου Πνεύμα! Ζήτα Μου το όμως με λαχτάρα! Ζήτα Μου το με νοσταλγία! Ζήτα Μου το μέσα από την καρδιά σου και Εγώ θα σου το δώσω. Εγώ θα φυτέψω στην καρδιά σου το πιο ωραίο δώρο, την πηγή εκείνη που θα βγάζει συνέχεια το ύδωρ το ζωογόνο. Είναι αυτή η πηγή που είπα μέσα στο Ευαγγέλιο Μου, ότι θα βγάζει συνέχεια νερό και θα ξεδιψά τους ανθρώπους και ποτέ δεν θα σταματά και θα χαρίζει χαρά, θα χαρίζει γαλήνη, θα χαρίζει ευτυχία. Αυτή είναι η Χάρις του Αγίου Μου Πνεύματος, η ασταμάτητη πηγή των ευλογιών μου, λέει ο Κύριος.

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη, την Κυριακή των Μυροφόρων)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΚΤΥΠΩΣΗ