Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

(2) Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΥΠΑΚΟΗΣ ΜΟΥ!


 
Η 2η ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ:
Η δύναμη της υπακοής Μου!


Λέει ο Ιησούς:
 «ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΜΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΩΔΕΚΑΧΡΟΝΟ ΙΗΣΟΥ, σαν το γλυκό αυτό αγόρι, που θα σας κρατάω από το χέρι και θα σας μιλάω σαν μικρά Μου αδελφάκια για τα μεγαλεία του Ουρανού!
Μα, θέλω επίσης να σας διδάξω και κάτι.
Όπως Εγώ δωδεκαετής ήμουν υπάκουος στους γονείς Μου, θέλω κι εσείς να υπακούτε στον Θεό Πατέρα Μου. Αν πραγματικά υπακούτε στο θέλημα του Πατέρα Μου, όπως υπάκουα κι Εγώ, θα ευλογηθείτε. Εγώ ποτέ δεν έκανα το θέλημά Μου εδώ στη γη, αλλά το θέλημα του Πατέρα Μου. Έγινα υπήκοος μέχρι θανάτου, θανάτου δε σταυρού.

Η ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΥΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΜΟΥ ΠΑΤΕΡΑ!

Αυτή θα είναι η δεύτερη σας δύναμη. Αυτή θα σας δώσει πάρα πολλές ευλογίες, που δεν έχετε ποτέ φανταστεί».  


(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη
«Η πεντάκτινη δύναμη των Χριστιανών»)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η ΠΕΝΤΑΚΤΙΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ:

ΕΚΤΥΠΩΣΗ