Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΘΕΟ








«ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΘΕΟ ΠΑΤΕΡΑ
ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΑ ΣΕ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ»
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τώρα σας αγγίζουν οι πειρασμοί. Σας αγγίζουν οι στεναχώριες. Σας αγγίζουν οι πτώσεις. Πέφτετε, γονατίζετε και λέτε:


«Μα, Θεέ Μου, το πρωί προσευχήθηκα σε σένα και Σε παρακάλεσα να μην πέσω και μέχρι το μεσημέρι ξανάπεσα».

-Ξέρεις, παιδί Μου, γιατί το παθαίνεις αυτό, μας λέει ο Θεός Πατέρας;
Γιατί δεν είναι στηριγμένη η ψυχή σου ακόμα στη δικιά Μου αγάπη. Ακόμα δεν έχεις πιστέψεις πόσο δυνατός Είμαι.
Ακόμα δεν έχεις πιστέψεις ότι την καρδιά σου πρέπει να την κατακτήσω.


~ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗ ΔΩΣΕΙΣ.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ’ ΟΤΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ. ~


Αλλά την ώρα που θα Μου την παραδώσεις, που θα αφιερωθείς σε Μένα, την ώρα αυτή θα Σε παραδώσω στον Γιό Μου, να σε κρατάει από το χέρι, αλλά και στην Μανούλα Του, την Βασίλισσα Μαριάμ, να σε κρατάει από το άλλο χέρι, για να σε διδάξουν πώς θα ανέβεις στον ουρανό, πως εσύ θα αγωνιστείς.

-Διαφορετικά πως εσύ θα έχεις την δύναμη να νικήσεις τον σατανά;
-Ποιος θα είναι εκείνος ο βοηθός σου, ο σύμβουλός σου;
-Ποιος θα είναι εκείνος που θα σε κρατάει και θα διώχνει μακριά το κάθε τι κακό;
Χρειάζεται πρώτα να Μου παραδώσεις την καρδιά σου, παιδί Μου.
Χρειάζεται κάθε μέρα να Μου παραδίδεις την καρδιά σου.

Κάθε μέρα την ώρα που θα σηκωθείς, το πρωί να γονατίζεις για να προσευχηθείς.
Την ώρα εκείνη που εσύ ξυπνάς και νομίζεις ότι κάνεις μία απλή προσευχή λέγοντας ένα «ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ», δεν είναι τόσο απλά, παιδί Μου. Είναι τόσο μεγαλειώδης στιγμή, γιατί εκείνη την ώρα που εσύ θα γονατίσεις και θα ενώσεις τα χεράκια σου μπροστά στην καρδιά σου… Και λέω στη καρδιά σου μπροστά, γιατί θέλω ό,τι κάνετε, να το κάνετε με την καρδιά σας και θέλω να ενώνετε τα χέρια σας μπροστά στη καρδιά.
Ενώνοντας τα χέρια σας, το ένα είναι το σώμα σας και το άλλο είναι η ψυχή. Εγώ σας θέλω και τους δυο μαζί, σαν σώμα και ψυχή. Όχι χωριστά. Σαν σώμα και ψυχή είσαστε άνθρωποι, οι εικόνες Μου.
Σαν σώμα και ψυχή ένωσε τα χέρια σου κι εκεί μίλα με τον Βασιλιά της καρδιά σου και πες Μου κάθε πρωί αυτή την προσευχή που σας έδωσα:
«Βασιλιά, Θεέ της καρδιάς Μου, της άπειρης αγάπης, ουράνιέ Μου Πατέρα…».
Είναι τρεις λέξεις μαγικές που όλο τον ουρανό τον φέρνουν μέσα στην καρδιά σας και αποδιώχνουν κάθε τι κακό.

Θέλω να γονατίσεις και να Μου πεις:
«Πατέρα μου, τώρα που κοιμήθηκα και ξεκουράστηκα, τώρα που ξύπνησα για να αρχίσω πάλι ξανά τη πορεία της ζωής, Σου ζητώ να ξαναπάρεις, ξανά στην καρδιά Σου, όλη μου την ύπαρξη, το σώμα και τη ψυχή. Την αφήνω στα χέρια Σου, Πατέρα μου. Κι Εσύ δώσε μου Αγγέλους να με φρουρούν όλη την ημέρα και τους νονούς μου να με προστατεύουν».
Διάλεξε τους αγίους που αγαπάς. Ποιοι άγιοι είναι εκείνοι που εσύ τους αγαπάς και τους λατρεύεις περισσότερο. Διάλεξέ τους και πες στον Πατέρα σου:
«Πατέρα μου, θέλω αυτοί οι άγιοι να είναι οι πνευματικοί μου νονοί. Να με κρατούν από το χέρι και να με καθοδηγούν σε Σένα. Να μου δείχνουν τον δρόμο της αρετής».
Κι Εγώ αυτούς θα τους ευλογήσω και θα τους δώσω την δικιά Μου άδεια να σε περιφρουρούν ακατάπαυστα όλη την ημέρα. Αυτοί θα σε κρατούνε.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
«ΠΡΟΣΕΞΕ, ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΜΗΝ ΣΟΥ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ
ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ»
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τότε εσύ με αυτή την αφιέρωση που θα Μου κάνεις, θα προσπαθείς να ζεις με τρία πράγματα. Πρόσεξέ τα αυτά που θα σου πω:

ΠΡΩΤΟΝ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ,
ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΛΕΣ.

-----------------------------------------------------
Δεν θα βγάζεις καθόλου δηλητήριο.
Κάθε στιγμή που θα εκφράσεις ένα λόγο που δεν θα Μου αρέσει, εκείνη τη στιγμή παιδί Μου, ο λόγος σου αυτός θα είναι η υπογραφή ότι έχεις φύγει από την καρδιά Μου.
Θα είναι το κλειδί που θα έχεις βγει από την καρδιά Μου. Κι Εγώ δεν θέλω αυτό το κλειδί ποτέ να το έχεις στο στόμα σου.
Κάθε φορά που τα λόγια σου θα είναι πικρά, κάθε φορά που τα λόγια σου θα σκοτώνουν κάποια άλλη ψυχή, κάθε φορά που τα λόγια σου θα φανερώνουν ζήλια, φθόνο και κακία, να ξέρεις εκείνη τη στιγμή δεν είσαι το δικό Μου παιδί. Γιατί η δικιά Μου η καρδιά είναι η άπειρη Αγάπη.
Δεν μπορούν τα δικά Μου τα παιδιά να έχουν ζήλιες, φθόνους και αμαρτίες.
Δεν με νοιάζουν οι άλλες πτώσεις, αλλά αυτό πολύ Με πειράζει.
Γιατί με τον φθόνο ξεκίνησε η κάθοδος των αγγέλων Μου στον Άδη.
Ο Εωσφόρος φθόνησε, ζήλεψε, είπε λόγια. Έτσι πίκρανε τον Αδάμ.
Έτσι κατέστρεψε την Εύα. Με τα λόγια καταστράφηκε ο παράδεισος.
Μην καταστρέφεις λοιπόν κι εσύ τον δικό σου παράδεισο με τα λόγια σου. Πρόσεχέ τα, τα λόγια σου.

ΠΡΟΣΕΧΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,
ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΟΥ.

----------------------------------------------------------
Μέσα στον νου υπάρχει μία μεγάλη σκάλα που σε φέρνει γρήγορα κοντά Μου.
Η σκάλα αυτή λέγεται «μνήμη του Θεού Πατέρα». Είμαι Εγώ, όσο θα Με θυμάσαι. Όσο θα Με σκέφτεσαι. Αυτή την σκάλα θα την ανεβαίνεις σιγά-σιγά και θα έρχεσαι σε Μένα. Κι Εγώ θα σε περιμένω με το χέρι πάντα παρατεταμένο να σ’ αρπάξω και να σε σηκώσω και να σε πάρω εκεί.
Αυτή την σκάλα όμως θέλει να την γυρίσει ανάποδα ο σατανάς. Αντί να βλέπει πάνω στον ουρανό, να βλέπει κάτω στον Άδη. Κι έτσι, παιδί Μου, αντί να ανεβαίνεις σε Μένα, τώρα θα καταβαίνεις στον Άδη.
Αυτό θέλεις;
-Πότε το κάνει αυτό ο σατανάς;
Όταν δει μια καρδιά ότι δεν αγαπάει τον Θεό, δεν είναι στερεωμένη, δεν του έχει αφιερωθεί με την καρδιά του, τότε μπλοκάρει τον νου με άσχημες σκέψεις, με πονηρούς λογισμούς, με σατανικά πράγματα. Και τότε, παιδί Μου, η σκάλα αντί να βλέπει στον ουρανό βλέπει τώρα στον Άδη και ο άνθρωπος αντί να ανεβαίνει, κατεβαίνει.

ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΕΤΑ, ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,
ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ.

---------------------------------------
Είναι ο θρόνος Μου η καρδιά σου. Γιατί Εγώ θέλω η καρδιά σου και η καρδιά Μου να γίνουν ένα. Όπως τα χέρια σου τα ενώνεις και γίνονται ένα, έτσι θέλω να είναι η καρδιά Μου και η καρδιά σου. Μέσα στην καρδιά σου θα έρχομαι να περπατώ, όπως έρχεται ο γονιός στο σπίτι του παιδιού του και χαίρεται και ευφραίνεται. Αλλά και η δικιά Μου καρδιά θα είναι ο δικός σου παράδεισος που θα έρχεσαι κι εκεί σαν δικό Μου παιδί θα ξαπλώνεις σ’ όλο το περβόλι των αρετών της χαράς και της ευτυχίας που Εγώ χαρίζω και θα είσαι το πιο χαρούμενο παιδί.
Πρόσεξε την καρδιά σου τι θα αγαπά.
Πρόσεξε την καρδιά σου τι θα αναζητά.
«Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεό όψονται», είπα. Εκεί στην καρδιά σου θα Με δεις. Αλλά στη δικιά μου καρδιά θα απολαύσεις το μεγαλείο της ευτυχίας που χαρίζω Εγώ σ’ όλα τα παιδιά Μου, σε όλες τις εικόνες Μου.
Αλλά για να έλθεις στην καρδιά Μου, πρέπει πρώτα η καρδιά σου να καθαριστεί.
Πρώτα θα έρθω Εγώ στην καρδιά σου να σε πάρω και μετά θα σε βάλω στη δικιά Μου την καρδιά.
Γι’ αυτό, πρόσεξε την καρδιά σου, τι σκέφτεται, τι αγαπά, τι αναζητά, τι ποθεί σ’ αυτή τη γη.
-----------------------------
ΕΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ, ΟΤΑΝ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ, ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΑΣ, ΤΟ ΣΤΟΜΑ, ΓΟΝΑΤΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΛΕΤΕ:
«ΘΕΕ ΜΟΥ, ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΕ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΑ, ΓΙ’ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ, ΓΙ’ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ».
-----------------------------
Και τότε θα Μου ξανακάνεις αφιέρωση. Ξανά θα Μου αφιερωθείς.
Κάθε φορά που θα βλέπεις ότι δυσκολεύεσαι, που θα πικραίνεσαι, που θα προβληματίζεσαι, που θα πειράζεσαι, να γονατίζεις, παιδί Μου.
Και κάθε φορά που θα γονατίζεις, Εγώ θα σε σηκώνω, παιδί Μου, και θα σε βάζω στην καρδιά Μου.

-Ποια μάνα θα δει το παιδί της γονατιστό να κλαίει και δεν θα το σηκώσει στην καρδιά της;
-Πέστε μου, ποια μάνα δεν θα το κάνει;
Το ίδιο κάνω κι Εγώ σε σας. Μόνο όταν το παιδί Μου κλάψει, μόνο όταν το παιδί Μου με ικετεύσει, μόνο όταν το παιδί Μου γονατίσει και το δω πονεμένο, τότε έρχομαι Εγώ να το σηκώσω και στην καρδιά Μου σαν βασιλόπουλο να το βάλω.

Εσείς είστε τα δικά Μου τα παιδιά. Είστε δικές Μου εικόνες. Εσείς είστε η δικιά Μου η χαρά. Αλλά δώστε Μου κι εσείς τη χαρά. Και η χαρά για Μένα είναι μόνο μια: ΝΑ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ Μ’ ΑΓΑΠΑΣ!
Και αν Μ’ αγαπάς και Με σκέφτεσαι, μην ντρέπεσαι να το λες και στους άλλους.
ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπίδιου Βαγιανάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΚΤΥΠΩΣΗ