Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΛΟΓΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ... ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ!

ΛΟΓΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ, ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ!

Εκείνος, ακόμα και πάνω στον Σταυρό, μιλούσε γλυκά…
Είπε λόγια που δεν γράφτηκαν ποτέ...
Είπε λόγια που δεν τα διαβάσαμε ποτέ στο Ευαγγέλιο...
Είπε λόγια, που βγήκαν μέσα από τα βάθη της καρδιάς αυτού του Αθώου….

Πάνω από το Σταυρό, μας απευθύνεται και πάλι, λέγοντας στον καθένα από μας: 

«ΣΑΣ ΛΑΤΡΕΥΩ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, σας αγαπώ γιατί είστε τα μικρά παιδιά Μου.
Για σας κατέβηκα από τον ουρανό στη γη, να υποφέρω, να πληγωθώ και να σας δείξω πόσο σας αγαπώ! ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ,
έστω και αν εσείς Με πληγώνετε, έστω και αν εσείς Με σταυρώνετε, έστω και αν εσείς βάζετε στο κεφάλι Μου ένα ακάνθινο στεφάνι.
Μα Εγώ ποτέ δεν θα πάψω μέσα στο νου Μου να σας έχω...
Και μέσα από την καρδιά μου, αυτήν, που Μου την πληγώσατε με την λόγχη, δεν θα σταματήσω ποτέ να σας φωνάζω, πως…
«ΕΓΩ ΣΑΣ ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ!»
Μπορεί ο σατανάς να σας έβαλε, να Μου καρφώσετε τα πόδια και τα χέρια, μα τώρα θα περπατώ σε όλες εκείνες τις καρδιές, που θα Με αγαπούν.
Σε όλες εκείνες τις καρδιές, που θα θελήσουν να Με κάνουν δικό τους Βασιλιά, γιατί νόμισε ο σατανάς πως σταυρώνοντάς Με, θα μπορούσε να σταματήσει την αγάπη Μου για σας, νόμιζε ότι μπορούσε να σταματήσει το έλεος και την ευσπλαχνία Μου για σας.
Μα, τώρα την άνοιξε ακόμα πιο πολύ, γιατί οι δικές Μου οι πληγές είναι εκείνες που εξιλέωσαν τα πολλά σας λάθη μπροστά στον ουράνιο Μου Πατέρα.
Γι’ αυτό τίποτα άλλο δεν θέλω από σας.
Μόνο να νιώσετε τα πάθη Μου!
Να νιώσετε αυτή την υπέρτατη θυσία, που κάνω για σας και να μην Με πληγώνετε άλλο...
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ… Εσείς με αγαπάτε;»

(απόσπασμα από απομαγνητοφωνημένο κήρυγμα του π. Ελπιδίου)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ