Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΤΑ ΚΡΙΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!




*•ΤΑ ΚΡΙΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

Ο Κύριος θέλει να μας πει:
Μακάριοι όλοι εκείνοι που έχουν λαχτάρα για Μένα.
Μακάριοι όλοι εκείνοι που Με λαχτάρα θα Με αναζητούν.
Μακάριοι όλοι εκείνοι που Με λαχτάρα θα Με ευχαριστούν.
Μακάριοι όλοι εκείνοι που Με λαχτάρα θα Μου λένε συνέχεια πως Εγώ Είμαι ο μοναδικός έρωτας της καρδιάς και της ψυχής τους.


Όλοι αυτοί, δεν θα είναι το οιονδήποτε παιδί, αλλά ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΚΡΙΝΟΛΟΥΛΟΥΔΟ, θα είναι ο δικός Μου γιός, η δικιά Μου κόρη.
Αυτούς δεν θα τους κρατήσω απλά στην αγκαλιά Μου, γιατί στην αγκαλιά Μου κρατάω όλο τον κόσμο και άγιους και αμαρτωλούς. Εγώ αυτά τα παιδιά που θα Με αγαπήσουν και θα Με ερωτευτούν με μητρική αγάπη, με πολύ δυνατή αγάπη, αυτούς δεν θα τους κρατήσω μόνο στην αγκαλιά Μου, αλλά θα τους βάλω στους πιο ωραίους θρόνους της καρδιάς Μου.
Γιατί, εκεί μέσα θα τους μιλάω:
«Γιέ Μου, κόρη Μου. Είσαι ο γιός Μου και η κόρη μου».
Κι εσείς θα Με φωνάζετε:
«Θεέ μου, Εσύ είσαι ο δικός Μας Πατέρας».
Από εκεί και πέρα θα ξεκινήσει το μεγαλείο της ένωσής μας.

Ο λόγος Μου και το μήνυμά Μου θα ακουστεί παντού.
Θα Με αναγνωρίσουν όμως μόνο ΟΙ ΑΠΛΕΣ ΨΥΧΕΣ.
Όχι εκείνες που σκέφτονται:
«Μα ποιος το είπε; Από πού ήρθε; Μήπως είναι ψέμα;».
Όχι. Σ’ αυτές τις σύνθετες ψυχές δεν θα αποκαλυφτώ.
Θα αποκαλυφτώ μόνο σ’ εκείνους που με απλότητα θα Με αναζητήσουν.
Με απλότητα θα Με αγαπήσουν.
Με απλότητα θα Με ερωτευτούν.
Και με απλότητα θα μιλούν για Μένα.
Τότε αυτές οι ψυχές, που θα είναι τα δικά Μου τα παιδιά, τα ερωτευμένα Μου παιδιά, ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ, που και ο σατανάς θα τρομάξει.

Γιατί, όταν μέσα στον όλεθρο που έχει ξεκινήσει και απλώνεται σ’ όλο τον κόσμο, θα βλέπετε όλους να Μ’ εγκαταλείπουν και να ξεκινούν τον δεύτερο διωγμό του Γιού Μου, Εγώ μέσα σε πολλές απλές, ταπεινές απλοϊκές ψυχές θα αποκαλύψω τον δικό Μου θεϊκό έρωτα και τότε ο σατανάς θα τρομάξει. Πως μπόρεσαν τόσες αναρίθμητες ψυχές, που κανείς δεν μπορεί να μετρήσει, να Με κρατούν τόσο σφικτά, τόσο γλυκά, τόσο τρυφερά και τόσο στοργικά στην αγκαλιά τους και να Μου φωνάζουν με γλυκά λόγια:
«Θεέ μου και Πατέρα μου».

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΡΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΕΧΩ ΦΥΤΕΨΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΕΡΒΟΛΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΜΟΥ!

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ