Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

(3) Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΟΥ!



Η 3η ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ:
Η δύναμη της Διδασκαλίας Μου!


«Αγαπήστε Με σαν Διδάσκαλό σας!
Στην ωραία πύλη πάντα παρουσιάζομαι να σας ευλογώ με ένα Ευαγγέλιο στο χέρι. Και το Ευαγγέλιο αυτό δεν γράφει πολλά λόγια. Αν θα ανοίξετε το Ευαγγέλιό Μου, θα δείτε ότι μόνο θαύματα έκανα. Όλες του οι σελίδες είναι γεμάτες από τα θαύματα, γιατί επιθυμώ στη ζωή σας να κάνω το μεγαλύτερο θαύμα, ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΩΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ!
Και για να σας ενώσω με τον Πατέρα Μου τρία πράγματα εσείς πρέπει να Του δώσετε:
-          ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ να Τον λατρεύει ερωτικά.
-          ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΑΣ να Τον σκέπτεται θεϊκά.
-          ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ να μιλάει με ευγνωμοσύνη». 

Δεν σας ζητάει τίποτα άλλο. Αν τα δώσετε αυτά, τότε θα γίνει το θαύμα στη ζωή σας!

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη
«Η πεντάκτινη δύναμη των Χριστιανών»)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η ΠΕΝΤΑΚΤΙΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ:

ΕΚΤΥΠΩΣΗ