Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΔΟΘΗΚΕ ΩΣ ΧΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ!




Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΔΟΘΗΚΕ ΩΣ ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΕΙΡΑ ΜΗΤΡΙΚΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ!

-Ποιος αμφιβάλει πως η πιο σταθερή αγάπη στη γη είναι η αγάπη μιας μάνας στο μωρό;
-Κανείς.
Μόνο η μάνα συγχωρεί το παιδί της όσα λάθη και αν έχει κάνει.
Μόνο η μάνα ζει την αγωνία του μωρού της σε τέτοια ένταση φοβερή, που να είναι έτοιμη να θυσιάσει τον ίδιο της τον εαυτό, για να σωθεί το μωρό της.
Όσων χρονών κι να φτάσει το παιδί της πάντα θα το νιώθει σαν μωρό της!
Μιας μάνας μεγαλώνει η κόρη της και γίνεται πλέον μεγάλη στην ηλικία και ακούω την μαμά να λέει:
-Αχ, το μωρό μου, τι να κάνει άραγε;
Κι εγώ την ρωτώ:
-Ποιο μωρό;
-Η κόρη μου!
-Μα είναι ήδη πενήντα χρονών!
-Τι να κάνουμε, μωρό μου είναι! Δεν έπαψε ποτέ να είναι το μωρό μου!
Τέτοια δύναμη και σταθερότητα στην αγάπη υπάρχει σε μια μάνα.
Άραγε η αγάπη μιας γήινης μάνας υπερβαίνει την αγάπη της μητρικής καρδιάς του Ουράνιου Θεού Πατέρα μας; Μάλλον όχι.

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ