Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

25. ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΑΣ! ΦΤΙΑΞΤΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ!

ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΑΣ! ΦΤΙΑΞΤΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ!


«Πολλές φορές σας μίλησα, για το πόσο σας λατρεύω, αλλά εσείς δεν το καταλάβατε…»

Πολλές φορές, λέει ο Θεός, σας είπα για την πιο μεγάλη αγάπη, που έχω χαρίσει στη γη, στα παιδιά Μου. Πολλές φορές σας μίλησα, για το πόσο σας λατρεύω, αλλά κανείς σας δεν μπορεί να το καταλάβει εύκολα. Όμως σας έδωσα εικόνες στη γη, για να μαθαίνετε μέσα από αυτές, πόσο Εγώ σας αγαπάω και πόσο σας λατρεύω.
Τέτοιες εικόνες αγάπης είναι ανάμεσα στη συζυγία. Ανάμεσα σε δυο λατρεμένα Μου παιδιά, στον γιό Μου και στη κόρη Μου. Αυτούς που Εγώ ονόμασα με τη θεία χάρη Μου συζύγους.
Μια άλλη τέτοια εικόνα αγάπης, που Εγώ χάρισα, είναι ο καρπός της συζυγίας σας, τα παιδιά σας. Να νιώθετε μέσα από τη λατρεία που έχετε στα παιδιά σας, πόσο Εγώ σας λατρεύω. Να νιώσετε μέσα από την γλυκύτητα, την στοργή, που αγκαλιάζει μια μάνα το παιδί, πόσο Εγώ σας λατρεύω. Πόσο Εγώ σας αγαπάω. Πόσο Εγώ στοργικά σας αγκαλιάζω. 

       Μην θελήσετε ποτέ, να βάλετε σε μια ζυγαριά την αγάπη ενός παιδιού προς τους γονείς του και στην άλλη πλευρά την αγάπη των γονιών προς το παιδί. Αναμφίβολα μπορεί κανείς να καταλάβει, ότι η αγάπη των γονιών είναι υπερβολικά μεγάλη. Και όσο και αν λέει το παιδί, πως αγαπάει τον γονιό, ποτέ δεν θα μπορέσει να καταλάβει, ότι η αγάπη του ποτέ δεν θα φθάσει σ’ αυτήν που έχει ο γονιός στο παιδί.
Θέλω μέσα από αυτήν την εικόνα να καταλάβετε, πόσο Εγώ σας λατρεύω. Πόσο υποφέρω, όταν εσείς κάνετε ανόητα πράγματα. Πόσο Με πληγώνετε, όταν βγαίνετε έξω από την αγκαλιά Μου και έξω από την καρδιά Μου. Και όσο και αν θέλετε να πιστεύετε, ότι Με αγαπάτε, τα έργα σας είναι τέτοια, που δεν Μου το δείχνουν.
Λίγα παιδιά εκδηλώνουν την αγάπη τους στον γονιό και πολύ λιγότερα θέλουν να παραμείνουν στην καρδιά του γονιού τους. Το ίδιο κι εσείς. Ποτέ δεν θα μπορέσετε να καταλάβετε πόσο σας λατρεύω, αλλά και πόσο με πληγώνετε όταν βγαίνετε έξω από την αγκαλιά Μου και από την καρδιά Μου.


«Ενώ Εμένα ονομάζεται Πατέρας σας, κάποιον άλλο έχετε στην καρδιά σας»

Τώρα με πολύ πόνο, λέει ο ουρανός, Είμαι υποχρεωμένος να κάνω αυτό που πρέπει, μα που εσείς δεν μπορέσατε να καταλάβετε και δεν θα μπορέσετε να καταλάβετε. Θα δείτε τις ενέργειές Μου, μέσα από τα δικά σας πλανεμένα μάτια, ότι θα είναι τιμωρίες. Ότι θα είναι έλλειψη αγάπης εκ μέρους Μου. Όμως, λίγο να ανοίγατε τα μάτια σας, θα βλέπατε τον πόνο που Μου έχετε προξενήσει, αφήνοντας στην καρδιά σας να κυριαρχήσει ο Εωσφόρος και τα πονηρά του τεχνάσματα.
Γιατί, ενώ Εμένα ονομάζετε ως Πατέρας σας, κάποιον άλλο έχετε στην καρδιά σας. Τον αγκαλιάζετε πολύ σφιχτά, έχετε υποταχτεί σ’ αυτόν και ακολουθείτε τα παραγγέλματά του. Βλέπω στις καρδιές σας τόσο πολύ να έχει κυριαρχήσει το κακό, που σιγά-σιγά τρώει τη ψυχή σας. Σιγά-σιγά την μαυρίζει.
Σιγά-σιγά βγάζει την απαστράπτουσα χάρη του παναγίου Μου Πνεύματος, που σας έδωσα μέσα από το ιερό μυστήριο του Χρίσματος κι εσείς δεν το νιώθετε. Και αφήνετε τον εαυτό σας να παρασύρεται, χωρίς να καταλαβαίνετε ότι αυτό που λέτε, ότι είστε τα παιδιά Μου, δεν ταιριάζει με τη ζωή σας. Αυτό που λέτε, ότι Μου ανήκετε, δεν ταιριάζει με αυτό που κάνετε. Λέτε, ότι είστε δικοί Μου, μα δεν βλέπετε ότι ανήκετε σε κάποιον άλλο με τη ζωή σας;

      Κι ενώ κάνετε πολλές φορές το θέλημά Μου, το κάνετε από φόβο. Άλλες φορές και από δόλο. Δεν το κάνετε από αγάπη για Μένα. Το κάνετε από φόβο, μην χάσετε τον παράδεισο. Μην τύχει και υποστείτε τις οδύνες της κόλασης. Μα αυτό δεν είναι αγάπη. Αυτό είναι δολιότητα.
Κι όμως, ενώ νομίζετε ότι Εγώ είμαι ο Πατέρας σας, τα έργα σας είναι τέτοια, που δείχνουν ότι κάποιος άλλος έχει κατακτήσει απόλυτα την καρδιά σας και κυριαρχεί τώρα πλέον σαν πατέρας σας, πατέρας του σκότους.
Τώρα θα σας ανοίξω τα μάτια να δείτε, αυτό που έχετε μέσα σας και θα το ζήσετε εξωτερικά. Αυτό που υφίσταται η ψυχή σας δίχως να καταλαβαίνετε την καταστροφή της. Τώρα θα δείτε την καταστροφή στα εξωτερικά και υλικά σας πράγματα. Και είναι τόσο φρικτές οι μέρες αυτές, που μόνο όσοι μείνουν στην καρδιά Μου, το ξανατονίζω, λέει ο Θεός, αυτοί θα σωθούν. Οι υπόλοιποι θα αντιληφθείτε ποιον μέχρι τώρα αγκαλιάζατε. Ποιον μέχρι τώρα ακολουθούσατε. Ποιον μέχρι τώρα ακούγατε. Και δεν θα αντέξετε, εάν δεν μπείτε στην καρδιά Μου…
Εάν Εγώ δεν φωτίσω με το Άγιό Μου Πνεύμα και δεν δυναμώσω τις καρδιές σας, αλλά και εάν δεν στείλω και άλλες ψυχές να βρεθούν κοντά σας για να σας στηρίξουν, κανένας δεν θα αντέξει τόσο εύκολα. Γιατί το κακό που έρχεται, και που εσείς αγνοείτε, είναι πάρα πολύ μεγάλο. Ακόμα και μερικά δικά Μου εκλεκτά παιδιά και μερικοί εκκλησιαστικοί Μου υπηρέτες θέλουν να το αγνοούν και παραπληροφορούν τον κόσμο.
Αντί να λένε στα παιδιά Μου, ότι έρχεται το κακό, γιατί μόνοι σας το προκαλέσατε, εκείνοι συνέχεια τους λένε: «Όλα είναι καλά. Μην φοβάστε. Μην ανησυχείτε. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας!». Αλλά να ξέρετε, ότι αυτοί θα είναι οι πρώτοι, που θα υποστούν αυτές τις θλίψεις, για να καταλάβουν, ότι πρέπει πιο σωστά να μελετούν τον λόγο Μου, πιο σωστά να ακολουθούν τα έργα Μου, να μπαίνουν στην καρδιά Μου και να μην είναι τυπικά ακόλουθοί Μου...».

«Σας έδωσα ιερούς θεσμούς και νόμους να σέβεστε κι εσείς τους προσβάλλατε…»

Σας έδωσα δυνατότητες να αγαπάτε κι εσείς τις προσβάλλατε. Σας έδωσα ιερούς θεσμούς να σέβεστε και εσείς τους προσβάλλατε. Σας έδωσα ιερούς νόμους, για να σας κρατάνε μέσα στη δικιά Μου αγκαλιά κι εσείς τους απωθήσατε. Σας έδωσα ισχυρούς δεσμούς με τον ουρανό κι εσείς τους αγνοήσατε. Θα σας μιλήσω για τον καθένα από αυτούς και πείτε Μου εσείς, αν δεν είναι δικαία η αγανάκτηση και η οργή Μου, για τα παιδιά που θα χαθούν…

Κανένας γονιός, όπως εσείς, κανένας πατέρας και καμιά μάνα όπως εσείς, δεν θα τολμήσει ποτέ για χάρη της σωτηρίας της ψυχής του παιδιού του, της ευτυχίας του, να προτιμήσει μόνο με χάδια να καθοδηγήσει το παιδί του. Αλλά πολλές φορές και από το αυτί του θα το πιάσει και ψευτοτιμωρία θα του βάλει μόνο και μόνο για να το επαναφέρει στην αλήθεια και στο σωστό. Γιατί ο πραγματικός γονιός ζει μόνο μια αγωνία: Πώς να σωθεί το παιδί του και πώς να ευτυχήσει.
Το ίδιο θα κάνω κι Εγώ τώρα. Μην νομίζετε ότι αυτά είναι τιμωρίες. Μόνο οι πλανεμένοι θα τα δουν σαν τιμωρίες. Εγώ θα τα επιτρέψω, για να επιστρέψετε πάλι πίσω στην καρδιά Μου. Πείτε Μου, τι απ’ όλα αυτά που σας χάρισα σεβαστήκατε;

«Σας έδωσα τον ιερό θεσμό του γάμου κι εσείς τον ατιμάζετε…»

Σας έδωσα πρώτα απ’ όλα το μεγάλο δώρο του γάμου. Σας έδωσα έναν άγγελο να στέκεται δίπλα σας. Ποιο απ’ αυτά σεβαστήκατε; Πότε γονατίσατε μαζί να προσευχηθείτε σε Μένα, για να Με ευχαριστήσετε; Πότε γονατίσατε για να προσευχηθείτε ο ένας για τον άλλο; Πότε μιλήσατε σε Μένα για τον σύντροφό σας;
        Ενώ σας έδινα την δυνατότητα ακόμα και το σώμα σας να ξεκουραστεί μέσα από τις σαρκικές πράξεις, (που δεν είναι βέβαια αυτός ο σκοπός του γάμου, αλλά είναι η ενότητα των ψυχών σας, για να φτάσατε σε Μένα), ακόμα και αυτό το ατιμάζετε! Και δεν θέλετε καν να σταματήσετε να το ατιμάζετε! Και δεν καταλαβαίνετε ότι, όχι μόνο έξω από την αγκαλιά Μου βγαίνετε, σαν άτομα που επιθυμείτε την ακαθαρσία, αλλά μπαίνετε ακόμα πιο βαθιά μέσα στην αγκαλιά του σατανά. Κι εκεί Με φωνάζετε και Με λέτε «Θεέ μου, Πατέρα Μου».
Πως είμαι Πατέρας σας, όταν δεν σέβεστε αυτά που σας έδωσα και μένετε στην αγκαλιά του σατανά και εκεί χαίρεστε; Πολλές φορές μάλιστα επαναστατείτε, όταν ακούτε τον λόγο Μου, για να επανέλθετε στην αλήθεια. Δεν καταλαβαίνετε ότι γρήγορα η τιμωρία και η οργή θα σας έλθει, γιατί ο νόμος Μου είναι και δικαιοσύνη;
Πολλές φορές σας μίλησα και σας παρακάλεσα να συνέλθετε. Πολλές φορές παρακάλεσα και σένα γυναίκα και σένα άντρα, να γονατίζετε και να μιλάτε σε Μένα. Πότε το κάνατε; Ρωτήστε τον εαυτό σας: Πότε γονατίσατε για τον σύντροφό που σας έδωσα; Πότε γονατίσατε για να Με ευχαριστήσετε για την τιμή που σας έκανα να μην είστε μόνοι; Ξέρετε τι σημαίνει μοναξιά; Δεν την έχετε γνωρίσει. Τώρα όμως θα την επιτρέψω πλέον. Τώρα, εφ’ όσον δεν σεβαστήκατε τους νόμους της αγάπης και της συντροφικότητας, θα φέρω τον χωρισμό.
Θα επιτρέψω να ζείτε μέσα στα σπίτια σας ενωμένοι – χωρισμένοι, γιατί θα ζήσετε οι περισσότεροι τη ζωή των πρωτοχριστιανών. Γρήγορα έρχεται η εποχή εκείνη και θα τη ζήσετε. Θα επαναληφθεί η ζωή των πρώτων χριστιανών, που ζούσαν χωρίς να τους παίρνει κανένας χαμπάρι. Ήταν η εποχή τότε, που δεν μιλούσαν για τον Θεό τους, αλλά Τον ζούσαν. Ενώ εσείς μιλάτε για τον Θεό σας, αλλά δεν Τον ζείτε.
Εκείνοι δεν μιλούσαν, αλλά Τον ζούσαν. Ζούσε μέσα στην ύπαρξη τους. Ζούσε μέσα στο νου τους. Ζούσε μέσα στο στόμα τους. Ζούσε μέσα στην καρδιά τους. Ξέρετε ποια ήταν η μόνη τους ομιλία; Η σιωπή και η ευγένειά τους. Μέσα από τη σιωπή, μέσα από την ευγένειά τους, μέσα από τον γλυκό τους τρόπο, καταλάβαιναν όλοι, ότι αυτός ανήκει στον Χριστό. Μόνο έτσι γνωριζόντουσαν μεταξύ τους οι εν Χριστώ αδελφοί και πλησίαζε ο ένας τον άλλο.
Ενώ εσείς λέτε πολλά λόγια, πολλά λόγια… Θέλετε να διδάξετε στους άλλους Εμένα, τον Θεό σας. Αυτόν, που εσείς δεν ξέρετε. Γιατί, εάν Με ξέρατε, εάν Με γνωρίζατε, εάν Με αγαπούσατε, θα προσέχατε το στόμα σας. Θα προσέχατε τον νου σας. Θα προσέχατε την καρδιά σας. Ανοίξτε τα μάτια σας και δείτε μέσα από αυτά τα τρία, τι απ’ όλα κάνετε για Μένα; Ζείτε κάτω από ένα ψέμα και αρέσκεται ο σατανάς να βάζει στην καρδιά σας τα τεχνάσματά του.

«Σας έδωσα την μητρότητα για να νιώσετε την παγκοσμιότητα της αγάπης Μου, αλλά εσείς την περιορίσατε μόνο στα παιδιά σας»

Θα φύγω από αυτή την αγάπη, για να μπω σε μια άλλη, πιο τρυφερή. Πόσοι από σας δεν έχετε νιώσει τη στοργή ενός παιδιού; Ποιος από σας μπορεί να μου πει: «Εγώ, Θεέ μου, δεν έχω νιώσει στοργή και τρυφερότητα;» Δεν την νιώσατε την ώρα εκείνη, που Εγώ σας έδινα το υπέρτατο δώρο, το μωρό σας; Την ώρα που η καρδιά σας σκιρτούσε γλυκά, το αίμα γινόταν γάλα και τα μητρικά σας στήθη έτρεφαν το παιδί σας; Την ώρα που η καρδιά σας χτυπούσε από έρωτα για το παιδί σας; Δεν νιώσατε λοιπόν ποτέ στοργή; Δεν νιώσατε ποτέ τρυφερότητα; Αν αυτό που ζείτε με το παιδί σας, δεν είναι στοργή, τότε τι είναι;
Σας τα έδωσα όλα αυτά, για να νιώσετε πόσο Εγώ σας λατρεύω. Με την ίδια στοργή, με την ίδια τρυφερότητα, σας αγαπώ και Εγώ. Μέσα από τα παιδιά σας ήθελα να νιώσετε, αυτό που νιώθω Εγώ για σας. Όμως και αυτά τα στήθη τα μετατρέψατε σε στήθη αμαρτίας. Επέτρεψα μονάχα ένα κομμάτι του σώματός σας, να ανήκει στον σύντροφό σας, γιατί μέσα από αυτή την σαρκική πράξη, Εγώ ευλόγησα να έρχονται στη γη οι δικές Μου εικόνες.
Πέρα από αυτά όμως, έκρυψα μέσα στα στήθη σας πολλή τρυφερή αγάπη και είπα αυτά να γίνουν παγκόσμια. Ζήτησα από τα δικά Μου τα παιδιά, η καρδιά τους να μην αγαπά μόνο το παιδί τους, γιατί τότε δεν θα διέφερε η καρδιά σας σε τίποτε από την καρδιά ενός ζώου, που μόνο το παιδί του αναγνωρίζει.
Ήθελα τα στήθη σας, να μην είναι στήθη μονάχα για το παιδί σας, που θα το θρέψουνε υλικά, γιατί τότε, σε τι θα διέφεραν τα στήθη αυτά, από αυτά του ζώου, που από τη φύση του αναγνωρίζει το δικό του δημιούργημα και το τρέφει μέσα από το γάλα του; Αυτό μετά, όταν έλθει η κατάλληλη στιγμή, το απογαλακτίζει και το διώχνει.
Αλήθεια, σε σας, στις δικές Μου εικόνες, θα επέτρεπα να ζείτε μονάχα αυτό, που ζουν τα ζώα; Επέτρεψα σε σας, να μπορεί η μάνα μέσα από την καρδιά και το στήθος της, που θα πρωτοδώσει την αγάπη και τη στοργή στο μωρό της, σιγά-σιγά να νιώσει την παγκοσμιότητα της αγάπης, που ζητώ Εγώ, σαν παγκόσμιος Πατέρας δικός σας, να νιώσετε εσείς οι δικές Μου εικόνες.
Ζήτησα η καρδιά σας, να γίνει παγκόσμια, που ν’ αγαπά τους πάντες, εχθρούς και φίλους και όλο τον κόσμο. Ζήτησα από σας, τα στήθη σας, να γίνουν στήθη του Πατέρα σας, στήθη δικά Μου, που μέσα από αυτά θα βγάζω άπειρη στοργή και τρυφερότητα, όχι μόνο στον σύντροφο και στα παιδιά σας, αλλά σε όλους τους ανθρώπους, για τους οποίους μπορείτε να γονατίζετε και να προσεύχεστε και να Με ικετεύετε.
       Ποτέ εσύ σαν μάνα δεν ένιωσες τον πόνο, την πίκρα και τη θλίψη, όταν έβλεπες το παιδί σου να είναι άρρωστο, να είναι πονεμένο και πληγωμένο; Πόσες φορές δεν δάκρυσες; Τον πόνο σου τον κατάλαβε κανένας άλλος; Κανένας άλλος, θα μου πεις, γιατί είναι χαρακτηριστικό της μάνας μόνο εκείνη να πονά για το παιδί της υπερβολικά.
Αλλά είναι το ίδιο για Μένα να πονάω υπερβολικά για όλους σας. Εσείς πονάτε για το ένα. Εγώ πονάω για όλους σας, γιατί είσαστε οι δικές Μου εικόνες, τα δικά Μου τα παιδιά. Και μέσα από αυτή την τρυφερή, την στοργική ματιά, ήθελα να μάθετε την ώρα που εσείς πονάτε για το παιδί σας, πόσο Εγώ πονάω για σας. Την αγωνία που έχετε να γίνει καλά το παιδί σας, την αγωνία που έχω Εγώ να γίνετε εσείς καλά.
Την χαρά που έχετε, όταν βλέπετε το παιδί σας, να φεύγει η θλίψη του σώματός του από την αρρώστια και να επανέρχεται στη ζωή ξανά, μέσα στη χαρά και στο γέλιο. Θέλω να νιώσετε, ότι την ίδια χαρά νιώθω κι Εγώ, όταν εσείς φεύγετε από την αγκαλιά του σατανά και έρχεστε στην δικιά Μου την καρδιά.
Αν μπορούσα να ζητήσω κάτι, θα ζητούσα ξανά απ’ όλες τις μάνες τώρα και απ’ όλους τους πατεράδες τώρα, να σταματήσουν να παίζουν με τους ιερούς θεσμούς και δεσμούς, που Εγώ σας έχω θεσπίσει. Να σταματήσετε να κοροϊδεύετε ο ένας τον άλλο. Να πάψετε να παίζετε με τις ευλογίες που σας έδωσα, γιατί όποιος δεν τις σέβεται, Εγώ τις παίρνω. Όποιος τις ατιμάζει, Εγώ τις αφανίζω. Όποιος τις αγνοεί, Εγώ τις ακυρώνω.
Μάθετε επιτέλους, ότι είσαστε μάνες, ότι είσαστε πατεράδες! Επιτέλους, μάθετέ το! Και αν μέχρι τώρα το είχατε αγνοήσει, ή δεν το είχατε προσέξει, Εγώ δεν θα διώξω κανέναν, όσο αμαρτωλός και να είναι, αν αποφασίσει ΤΩΡΑ να κάνει μια καινούργια αρχή. Γιατί, όπως η καρδιά της μάνας είναι άπειρη, έτσι είναι και η δική Μου απείρως άπειρη, γιατί είσαστε δικές Μου εικόνες.

«Φτιάξτε μια παγκόσμια αλυσίδα προσευχής και σώστε τον τόπο σας»

Θέλησα να σας μιλήσω για το κακό που έρχεται, που είναι τόσο γρήγορο και τόσο εφιαλτικό, που τα παιδιά Μου κρύβουν τα μάτια τους, για να μην το δουν, κλείνουν τα αυτιά τους, για να μην το ακούσουν, κλείνουν την καρδιά τους, για να μην καταλάβουν τι γίνεται και ζουν μια ψεύτική υπόσχεση των πονηρών τεχνασμάτων του σατανά μέσα από δικές μου χαμένες εικόνες και που πολλοί σας λένε ότι δήθεν όλα θα πάνε καλά, μην στεναχωριέστε!

      Θέλω να ζητήσω απ’ όλους να φτιάξετε μια αλυσίδα αγάπης πάνω από τον τόπο σας, πάνω από το έθνος σας, πάνω απ’ όλο τον κόσμο. Μια αλυσίδα αγάπης, που θα σας ενώνει η δική Μου πίστη και ο δικός Μου έρωτας. Αν το κάνετε αυτό, πολλοί τόποι θα σωθούν και δεν θα υποστούν αυτή την καταστροφή, που έχει ετοιμάσει ο Εωσφόρος με τους πονηρούς δαίμονές του. 
Σας ζητώ να προσεύχεστε κάθε τρεις ώρες, αρχίζοντας από τις 6 το πρωί, αφού πρώτα Με δοξολογήσετε για τη ζωή που σας έδωσα. Κάθε τρεις ώρες να Μου αφιερώνετε λίγα λεπτά, να Με ομολογείτε Πατέρα σας και να Μου ζητάτε το Άγιό Μου Πνεύμα και να μιλάτε στον Γιό Μου, να σας σπλαχνιστεί και να σας σκεπάσει. Κάθε τρεις ώρες: Στις 6:00, στις 9:00,στις 12:00,στις 15:00,στις 18:00,στις 21:00.
Είναι ώρες σημαδιακές, γιατί η κάθε μία ώρα της Εκκλησίας Μου έχει και ένα μεγάλο νόημα στη ζωή μας. Δεν θέλω να λέτε πολλά λόγια. Θέλω μονάχα να αφήνετε την καρδιά Σας να μιλάει. Κουράστηκα και κλείνω πια τα αυτιά Μου στα πολλά λόγια που Μου λένε, που δεν τα πιστεύουνε.
Κι εσείς αναγνωρίζετε, όταν θέλετε να εκφράσετε την αγάπη σας στον σύζυγό σας, ότι μια λέξη είναι αρκετή για να τον ζεστάνει. Πολλές φορές τα πολλά σας λόγια μάλλον τον κουράζουν, γιατί δεν σας πιστεύει. Έτσι λοιπόν κι Εγώ θέλω λίγα λόγια αγάπης.
Πάρτε το κομποσχοινάκι σας, ο καθένας σας ξέρει τι αξία έχει αυτός ο τρόπος προσευχής και λέτε απλά:
«Κύριε, Ιησού Χριστέ, ελέησον με». Πείτε το τριάντα τρεις φορές, για να θυμάστε την υπέρτατη θυσία του Γιού Μου, που έζησε τριάντα τρία χρόνια κοντά σας.
«Κύριε, Ιησού Χριστέ, ελέησον με», λέγετέ το τακτικά στις 6:00, στις 9:00,στις 12:00,στις 15:00,στις 18:00,στις 21:00. Θέλω να συναντιέται εκείνες τις ώρες όλος ο κόσμος, όλοι μαζί, σαν να ανάβετε όλοι μαζί ένα κερί. Ένα κερί αγάπης, ελέους, ευσπλαχνίας, και θα Μου ζητάτε να σας σώσω. Αυτή η φωτιά θα καίει τον σατανά και θα καταστρέφει τα πονηρά του τεχνάσματα.

«Θεέ της καρδιάς μου, πλημμύρισέ με, με το θεϊκό Σου έρωτα και το Άγιό Σου Πνεύμα»

Όμως, θέλω ακόμη μια μικρή προσευχή να λέτε. Μια προσευχή που τώρα θα σας την διδάξω. Αυτήν την προσευχή θα την ζητήσω μόνο από τα παιδιά Μου, που Με αγαπάνε: «Θεέ της καρδιάς μου, πλημμύρισε την καρδιά μου από τον θεϊκό σου έρωτα και από το πανάγιό Σου Πνεύμα». Είναι μικρή, αλλά πολύ δυνατή. Γιατί στον θεϊκό Μου έρωτα, δεν μπορούν όλες οι δυνάμεις του σατανά να αντισταθούν.
Αλλά δεν θα μπορέσετε να το καταλάβετε, να έλθετε στην καρδιά Μου και να μιλήσετε γι’ αυτόν, γιατί, για να τον γνωρίσετε, να τον ζήσετε και να τον διδάξετε με τη ζωή σας, πρέπει να σας έχω χαρίσει και το Άγιό Μου Πνεύμα. Γι’ αυτό, πρέπει να Μου ζητάτε να σας δώσω και το Άγιό Μου Πνεύμα.
Εσείς συνέχεια να Μου λέτε αυτή την μικρή αλλά πολύ δυνατή προσευχή: «Θεέ της καρδιάς μου, πλημμύρισε την ταπεινή μου καρδιά από τον θεϊκό σου έρωτα και από το πανάγιό Σου Πνεύμα», κι Εγώ ξέρω μετά τι θα κάνω. Θα πλημμυρίσω την καρδιά σας με την δικιά Μου την αγάπη, γιατί αυτή η καρδιά θα χτυπά μόνο για Μένα.
Και αυτή η καρδιά, επειδή θα χτυπάει μόνο για Μένα, θα έχει τόση δύναμη, που δεν θα μπορεί ο σατανάς να πειράξει τον νου και τα έργα σας. Γιατί, ότι κάνετε, θα σκέφτεστε μονάχα Εμένα. Πριν μιλήσετε, πρώτα θα Με ρωτάτε: «Πατέρα μου, να το πω αυτό ή όχι;» Ό,τι θέλετε να αφήσετε στην καρδιά σας, θα το περνάτε πρώτα από το κόσκινο του θεϊκού Μου μητρικού έρωτα και θα λέτε: «Αυτό ο Πατέρας μου, δεν το θέλει, δεν θα το κάνω. Αυτό του Πατέρα μου, του αρέσει και θα το κάνω». 
          Και τον νου σας, θα τον σταυρώνετε πολλές φορές, γιατί τώρα θα πειραχτείτε όλοι. Δεν θα υπάρξει άνθρωπος που δεν θα πειραχτεί σ’ αυτή τη ζωή στον νου. Λογισμοί πονηροί, λογισμοί βλάσφημοι, λογισμοί ακαταστασίας, λογισμοί σύγχυσης, θα περιβάλλουν τον νου σας και θα θελήσουν να σκοτεινιάσουν την ύπαρξή σας. Και τότε ένα σκοτάδι θα αρχίσει να μπαίνει στην καρδιά σας και θα την πλημμυρίσει, γιατί θα είναι αυτό το σκοτάδι, που θα εκχύνει από τα σκοτεινά του σπλάχνα ο Εωσφόρος, για να μην μπορέσετε ποτέ να δεχτείτε το δικό Μου θεϊκό μητρικό χάδι, το δικό Μου μητρικό φως, που θα πλημμυρίσει την καρδιά σας και να σας ετοιμάσει να δεχτείτε το πανάγιό Μου Πνεύμα.

«Πανικός, καταστροφή και ερήμωση, θα είναι αυτά που θα έλθουν τώρα»

Οι ώρες που περνάτε, παιδιά Μου, είναι πολύ σκληρές και ας μην τις βλέπετε. Μόνο αυτοί που ξέρουν, μπορούν να δουν να παρατάσσονται, όπως σ’ ένα πόλεμο, εκατοντάδες άνθρωποι έτοιμοι με τα όπλα τους ο ένας να πολεμά τον άλλο. Όταν δείτε και παρατάσσονται στη σειρά και ασφαλίζονται πυρηνικά όπλα, τότε εσείς τι θα καταλάβετε; Ότι κάποιο κακό μεγάλο θα έλθει. Έτσι δεν είναι; Ε, αυτό έχει ήδη γίνει.
Απλούστατα τον χρόνο ακόμα δεν επιτρέπω. Δεν τον επιτρέπω σε βάθος χρόνου, αλλά θα γίνει σε βάθος πολύ μικρού χρονικού διαστήματος. Εγώ δεν επιτρέπω και δεν αφήνω το χέρι τους να πατήσει το κουμπί και να ξεκινήσει το κακό, γιατί ακόμα περιμένω και τα τελευταία Μου παιδιά να ετοιμαστούν.
Αυτοί που θα Με πιστέψουν, θα τους σώσω. Οι υπόλοιποι, που λέτε ότι Με πιστεύετε, αλλά δεν είστε στην καρδιά Μου, εσείς μόνοι σας επιλέξατε τον πόνο, την θλίψη και τον πειρασμό. Πανικός, καταστροφή και ερήμωση, θα είναι αυτά τα τρία σκηνικά που τώρα θα έλθουν, όχι μόνο στην πατρίδα σας, αλλά σ’ όλο τον κόσμο.
Οι άνθρωποι θα τρομάξουν από αυτό που θα γίνει, που ποτέ δεν ξανάγινε στην οικουμένη και ποτέ σε τέτοια μεγάλη έκταση δεν είχε ερημωθεί η γη, που Εγώ σας έδωσα για να χαρείτε και που εσείς αφήσατε τον πονηρό σατανά, να μπει και να σας γεμίσει σκοτάδι, να σας μεταφέρει αυτό που έχει στο νου του, για να εφαρμόσετε αυτά που ο ίδιος δεν μπορούσε να εφαρμόσει.
Ο σατανάς ο ίδιος δεν μπορεί να πειράξει τη γη. Μόνο ο άνθρωπος, που του έδωσα το δικαίωμα να βασιλεύει στη γη, έχει αυτό το δικαίωμα. Γι’ αυτό και ο σατανάς, τι έκανε; Μπήκε σε πονηρά μυαλά και τους ετοίμασε να κάνουν αυτό, που δεν μπορούσε να κάνει εκείνος.

«Εάν προσευχηθείτε όλοι μαζί, ο σατανάς δεν θα ολοκληρώσει το έργο του»

Όμως, εάν προσευχηθείτε όλοι μαζί, εάν κάνετε μία αλυσίδα παγκόσμια, όχι μόνο πάνω από τον τόπο σας και το έθνος σας, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο, να συναντιούνται αυτές τις ώρες εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι και να προσεύχονται, να ξέρετε ένα πράγμα: Ότι ο σατανάς δεν θα καταφέρει να ολοκληρώσει το σχέδιό του και οι πληγές που θα επιφέρει, θα είναι πολύ λιγότερες από αυτές που ονειρεύτηκε κι Εγώ επέτρεψα. Το αφήνω στην διάθεσή σας. Εσείς όμως θα αποφασίσετε ΤΩΡΑ!ΤΩΡΑ!ΤΩΡΑ! 
Αυτά λέει ο ουρανός. Σας το ξαναλέω στις 06:00 η ώρα το πρωί, στις 9:00,στις 12:00 το μεσημέρι, στις 15:00,στις 18:00 το απόγευμα, στις 21:00 το βράδυ και ξανά όσοι μπορούν συνέχεια όλη τη νύχτα.
         Πάρτε ένα κομποσχοινάκι και λέτε «Κύριε, Ιησού Χριστέ, σπλαχνίσου μας τους αμαρτωλούς», «Κύριε, Ιησού Χριστέ, ελέησέ μας». Αλλά, πριν αρχίσετε οποιονδήποτε προσευχή, θα λέτε πρώτα αυτή τη μικρή προσευχή, που η θεϊκή Μου καρδιά σας διδάσκει: «Θεέ της καρδιάς μου, πλημμύρισέ με, με το μητρικό θεϊκό Σου έρωτα και το Άγιό Σου Πνεύμα».
Δώστε Μου Εμένα αυτή την προσευχή κι Εγώ θα μεταποιήσω τα πάντα σε σας σαν ευλογία. Και θα δείτε σε λίγο τι σημαίνουν οι δικές Μου ευλογίες, όταν θα αντέχετε αυτά, που δεν θα αντέχουν οι άλλοι.
Όταν θα ζείτε με τέτοιο τρόπο, που οι άλλοι δεν θα μπορέσουν να ζήσουν.
Όταν εσείς θα επιβιώνετε, την ώρα που οι άλλοι θα αποθνήσκουν.
Όταν θα αναπνέετε και θα ζείτε, την ώρα που οι άλλοι θα αναπνέουν τον αέρα και θα πεθαίνουν.
Όταν θα τρώτε και θα ζείτε, ενώ οι άλλοι θα τρώνε και θα πεθαίνουν.
Όταν θα πίνετε και θα ζείτε, ενώ οι άλλοι θα πίνουν και θα πεθαίνουν.
Τότε θα καταλάβετε την αξία του δώρου που θα σας δώσω, όταν εσείς Μου λέτε αυτή την προσευχή

«Ζητώ απ’ όλους να συνέλθετε και ταπεινά να εξομολογείστε»

Από όλους, ζητώ να συνέλθετε. Να μάθετε ταπεινά να εξομολογείστε. Να λέτε τους λογισμούς σας και να τους εξομολογείστε ταπεινά. Σε άνθρωπο που θα δω ζήλια, φθόνο και κακία, αυτόν δεν τον θέλω κοντά Μου. Τον βάζω στην άκρη, έστω και αν λέει ψεύτικα ότι Με ομολογεί. Σ’ αυτόν που θα νιώσω ταπείνωση, μετάνοια και δάκρυα, θα Τον βάζω στην καρδιά Μου, γιατί θα είναι το δικό Μου το παιδί.

Μην με αποκαλείτε Πατέρα, εάν εσείς δεν νιώθετε, ότι είστε τα παιδιά Μου. Και όταν θα Με λέτε Πατέρα, θέλω να νιώσετε ότι δεν είστε παιδιά Μου στον τεχνικό όρο της λέξης, αλλά στην πραγματική έννοια της καρδιάς. Πολλές φορές λέτε σε κάποιον: «Έλα παιδάκι μου, δώσ’ μου αυτό το πράγμα». Τι νόημα έχει αυτή η λέξη «παιδί μου»; Δεν είναι ψεύτικη; Δεν είναι τεχνικός όρος;
Εγώ όμως θέλω να Με αποκαλείτε με την ίδια λέξη που σας φωνάζει το δικό σας το παιδί. Θέλω να Με φωνάζει το παιδί Μου: «Πατέρα μου! Μαμά μου!» Μπορεί το παιδί σας να φωνάξει τον οποιονδήποτε, πατέρα; Πέστε μου. Πως τότε εσείς τολμάτε να Με φωνάζετε Πατέρα, όταν δεν Με αναγνωρίζετε;
Αλλά Εγώ θέλω να μάθετε, ότι δεν είμαι απλά Πατέρας σας. Είμαι και Μάνα σας! Σαν Μάνα θα Μου μιλάτε. Σαν Μάνα θα κρύβεστε στην αγκαλιά Μου. Σαν Μάνα θα απολαμβάνετε τη στοργή και την τρυφερότητα. Σαν Μάνα Εγώ θα σας σκεπάζω. Σαν Μάνα θα είμαι έτοιμος να σας υπερασπίζομαι, γιατί δεν είμαι απλώς ο Θεός Πατέρας, αλλά είμαι και ο Θεός Μάνα. Γιατί για τον Θεό η μάνα και ο πατέρας είναι το ίδιο πράγμα. Γι’ αυτό, όταν θα Με λέτε «Θεέ της καρδιάς μου», θα Με εννοείτε σαν Μάνα και σαν Πατέρα σας. 
Επίλογος

Μακάριοι αυτοί, που θα κρυφτούν στην καρδιά Μου. Μακάριοι αυτοί, που δεν θα ατιμάσουν τα λόγια Μου. Μακάριοι αυτοί, που δεν θα ποδοπατήσουν τα μηνύματά Μου. Μακάριοι αυτοί, που θα καταλάβουν τα λόγια αυτά που τους λέω τώρα.

Εύχομαι η καρδιά τους να ανοίξει και να αφήσουν το Άγιό Μου Πνεύμα, να ζωγραφίσει στην καρδιά τους, την αγάπη Μου και τις επιθυμίες Μου. Αυτοί δεν θα πάθουν τίποτα. Εγώ, σαν Μάνα θα προστατέψω τα δικά Μου τα παιδιά.
Λυπάμαι όμως και πληγώνομαι γι’ αυτούς, που θα φύγουν από την καρδιά Μου, από την αγκαλιά Μου και μόνοι τους θα επιλέξουν μια ξένη αγκαλιά, την αγκαλιά του πανικού, της καταστροφής και της ερήμωσης…
Ο Θεός εύχομαι να σας ευλογεί όλους!

(ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΟ ΚΗΡΥΓΜΑ Π. ΕΛΠΙΔΙΟΥ ΒΑΓΙΑΝΑΚΗ)




ΕΚΤΥΠΩΣΗ