Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

ΓΙΝΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! ΕΜΠΙΣΤΕΨΟΥ ΤΟΝ!


ΓΙΝΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! ΕΜΠΙΣΤΕΨΟΥ ΤΟΝ!

Αυτό λέει  ο Θεός Πατέρας σε μας:
«Όσοι σ’ αυτά τα έσχατα δυναστικά χρόνια, αφήσουν την ψυχή τους σαν μωρό μες την δικιά Μου την αγκαλιά και την καρδιά, με απόλυτη αφοσίωση, με απόλυτη εμπιστοσύνη, με απόλυτη υπακοή, Εγώ θα πλημμυρίσω αυτές τις ψυχές με το δροσερό νερό του θεϊκού Μου έρωτα. Θα πλημμυρίσω αυτές τις ψυχές με το Άγιο Μου Πνεύμα και δεν θα έχουν τίποτα να φοβηθούν. Δεν θα έχουν για τίποτα να στενοχωρηθούν. Δεν θα έχουν καμιά αγωνία, για το πώς θα επιβιώσουν, όπως ακριβώς συμβαίνει με τα μωρά. Δεν θα έχουν καμιά αγωνία για το πώς θα αντέξουν στα δύσκολα χρόνια, που ήδη έχουν ξεκινήσει.
-Ξέρετε γιατί;
Γιατί τα μωρά δεν έχουν καμιά αγωνία. Η μόνη τους δουλειά είναι να θηλάζουν μέσα από το στήθος της μαμάς τους την απόλυτη εμπιστοσύνη, υπακοή και αφοσίωση. Να θηλάζουν την τρυφερότητα και την στοργή που έχει μονάχα η μαμά τους.
«Εγώ αυτό θέλω, λέει ο Θεός, να ζήσετε τη στοργή Μου, την τρυφερότητά Μου, την άκρα Μου προστασία. Τα υπόλοιπα αφήστε τα σ’ Εμένα. Εγώ είμαι ο Πατέρας, Εγώ είμαι και η Μητέρα για εσάς. Ξέρω τι πρέπει να κάνω για το παιδί Μου, για να αντέξει στα δύσκολα χρόνια που έρχονται και στους φοβερούς πειρασμούς που ο Εωσφόρος θα εξαπολύσει σε όλη την ανθρωπότητα. Εγώ ξέρω να θρέφω τα παιδιά Μου από μια μικρή χουφτίτσα ψωμί, από λίγο αντίδωρο. Δεν μπορέσατε ποτέ να καταλάβετε πως ζούσαν οι μάρτυρες μες τις φυλακές. Πως άντεχαν μήνες να υποφέρουν όταν, ούτε φαγητό τους έδιναν, ούτε νερό καθαρό είχαν να πιούν, ούτε καθαρό αέρα να αναπνεύσουν, αλλά μόνο μαρτύρια να υποφέρουν;  Τι γινόταν τότε εκεί; Δεν έχετε διερωτηθεί ποτέ πως ζούσαν τα παιδιά Μου; Δεν έχετε καταλάβει ότι Εγώ έστελνα αγγέλους να δροσίζουν τα σώματά τους, να θρέφουν με θεϊκή τροφή την ψυχή τους και το σώμα τους, και να θεραπεύουν τα όποια τραύματα τους επέφεραν οι βασανιστές;
Το ίδιο θα κάνω και στα έσχατα! Ο ίδιος Θεός που ήμουν τότε, ο ίδιος Θεός είμαι τώρα! Ο ίδιος Θεός θα είμαι και τότε, όταν τα ίδια Μου τα παιδιά με φοβερή δύναμη θα πολεμούν τον Ψευδοπροφήτη και τον Αντίχριστο και θα διερωτώνται όλοι και θα λένε:
''Μα πως αντέχουν αυτοί και οι υπόλοιποι πεθαίνουν; Μα πως αυτοί δεν μολύνονται από τα μολυσμένα νερά και τα φαγητά και οι άλλοι πεθαίνουν; Πως είναι δυνατόν αυτοί να έχουν χαρά και γαλήνη στην καρδιά τους, όταν οι άλλοι θα έχουν συνέχεια πανικό, θλίψη αναστάτωση και ταραχή;"
Δεν θα αργήσουν όμως να καταλάβουν, ότι αυτά είναι δώρα δικά Μου, που τα δίνω στα παιδιά Μου.
-Αλλά ξέρετε σε ποια παιδιά;
Σε εκείνα τα παιδιά, που σαν μωρά θα αφιερωθούν στην ιερή Μου αγκαλιά. Σαν μωρά θα θηλάζουν μέσα από την ίδια Μου την καρδιά την άκρα Μου ευσπλαχνία, όπως την δίνει μια μαμά στο μωρό, σαν σπλάχνο της που είναι.
Γι’ αυτό σήμερα χρειάζεται να το κατανοήσετε αυτό και να το ζητήσετε από Εμένα, τον Θεό σας». 



(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)


ΕΚΤΥΠΩΣΗ