Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ



 
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ


Από σήμερα θέλω να ξεκινήσουμε την αλυσίδα προσευχής μας. Συμφωνείτε; Θα προσπαθήσετε όμως να είστε καλύτεροι.
Θα προσέχετε τα τέσσερα βρώμικα αρώματα του σατανά, έτσι τα ονομάζει ο Θεός. Ξέρετε ποια είναι;

  • Τα πολλά ΛΟΓΙΑ,
  • οι ΚΑΤΑΚΡΙΣΕΙΣ,
  • οι ΕΓΩΙΣΜΟΙ και
  • οι ΖΗΛΕΙΕΣ.

Όποιος έχει αυτά τα τέσσερα βρώμικα αρώματα, δεν μπορεί να μπει στην αγκαλιά του Θεού. 

Να ταπεινώνεστε μεταξύ σας. Ο άντρας, ας είναι ταπεινός και γεμάτος αγάπη στην γυναίκα του. Και η γυναίκα το ίδιο επίσης, να ταπεινώνεται. Δεν είναι μειονέκτημα να συμπεριφέρεσαι στον άντρα σου απλά και ταπεινά. Δεν είναι όμορφο μεταξύ σας σαν φίλες να ζηλεύει η μια την άλλη. Είναι πολύ ανόητο να νομίζετε ότι είσαστε κάτι και οι άλλοι τίποτα. Κάντε το αυτό. Πριν κοιμηθείτε, ενώνετε τα χέρια σας, γονατίζετε στο κρεβατάκι σας και λέτε:
«Θεέ μου, Σε ικετεύω, συγχώρεσε με για όσα λάθη έχω κάνει σήμερα. Θέλω ακόμα να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και μια άπειρη ευγνωμοσύνη από την καρδιά μου σ’ Εσένα, τον Πατέρα και Θεό μου».
Επίσης μια απλή προσευχή που την έχουμε πει πολλές φορές, θα είναι η δύναμη σας:
«Θεέ της καρδιάς μου, πλημμύρισε την ψυχή μου με το Άγιο Σου Πνεύμα και τον θεϊκό Σου έρωτα».

(απόσπασμα από απομαγνητοφωνημένο κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ