Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ!





ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ  Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ!

Οι ώρες που περνάτε, παιδιά Μου, είναι πολύ σκληρές και ας μην τις βλέπετε. Μόνο αυτοί που ξέρουν, μπορούν να δουν να παρατάσσονται, όπως σ’ ένα πόλεμο, εκατοντάδες άνθρωποι έτοιμοι με τα όπλα τους ο ένας να πολεμά τον άλλο. Όταν δείτε και παρατάσσονται στη σειρά και ασφαλίζονται πυρηνικά όπλα, τότε εσείς τι θα καταλάβετε;   Ότι κάποιο κακό μεγάλο θα έλθει. Έτσι δεν είναι; Ε, αυτό έχει ήδη γίνει. Απλούστατα τον χρόνο ακόμα δεν επιτρέπω, μας λέει ο Κύριος. Δεν τον επιτρέπω σε βάθος χρόνου, αλλά θα γίνει σε βάθος πολύ μικρού χρονικού διαστήματος. Εγώ, λέει ο Θεός, δεν επιτρέπω και δεν αφήνω το χέρι τους να πατήσει το κουμπί και να ξεκινήσει το κακό, γιατί ακόμα περιμένω και τα τελευταία Μου παιδιά να ετοιμαστούν.
Αυτοί που θα Με πιστέψουν, θα τους σώσω. Οι υπόλοιποι, που λέτε ότι Με πιστεύετε, αλλά δεν είστε στην καρδιά Μου, εσείς μόνοι σας επιλέξατε τον πόνο, την θλίψη και τον πειρασμό. Πανικός, καταστροφή και ερήμωση, θα είναι αυτά τα τρία σκηνικά που τώρα θα έλθουν, όχι μόνο στην πατρίδα σας, αλλά σ’ όλο τον κόσμο. Οι άνθρωποι θα τρομάξουν από αυτό που θα γίνει, που ποτέ δεν ξανάγινε στην οικουμένη και ποτέ σε τέτοια μεγάλη έκταση δεν είχε ερημωθεί η γη, που Εγώ σας έδωσα για να χαρείτε και που εσείς αφήσατε τον πονηρό σατανά, να μπει και να σας γεμίσει σκοτάδι, να σας μεταφέρει αυτό που έχει στο νου του, για να εφαρμόσετε αυτά που ο ίδιος δεν μπορούσε να εφαρμόσει.
Ο σατανάς ο ίδιος δεν μπορεί να πειράξει τη γη. Μόνο ο άνθρωπος, που του έδωσα το δικαίωμα να βασιλεύει στη γη, έχει αυτό το δικαίωμα. Γι’ αυτό και ο σατανάς, τι έκανε;
Μπήκε σε πονηρά μυαλά και τους ετοίμασε να κάνουν αυτό, που δεν μπορούσε να κάνει εκείνος.


«ΕΑΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, 
Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ»

Όμως, εάν προσευχηθείτε όλοι μαζί, εάν κάνετε μία αλυσίδα παγκόσμια, όχι μόνο πάνω από τον τόπο σας και το έθνος σας, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο, να συναντιούνται αυτές τις ώρες εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι και να προσεύχονται, να ξέρετε ένα πράγμα:
Ότι ο σατανάς δεν θα καταφέρει να ολοκληρώσει το σχέδιό του και οι πληγές που θα επιφέρει, θα είναι πολύ λιγότερες από αυτές που ονειρεύτηκε κι Εγώ επέτρεψα.
Το αφήνω στην διάθεσή σας. Εσείς όμως θα αποφασίσετε ΤΩΡΑ!ΤΩΡΑ!ΤΩΡΑ! 
Αυτά λέει ο ουρανός. Σας το ξαναλέω στις 06:00 η ώρα το πρωί, στις 9:00,στις 12:00 το μεσημέρι, στις 15:00,στις 18:00 το απόγευμα, στις 21:00 το βράδυ και ξανά όσοι μπορούν συνέχεια όλη τη νύχτα.

Πάρτε ένα κομποσχοινάκι και λέτε «ΚΥΡΙΕ, ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ, ΣΠΛΑΧΝΙΣΟΥ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ», «ΚΥΡΙΕ, ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ, ΕΛΕΗΣΕ ΜΑΣ». Αλλά, πριν αρχίσετε οποιονδήποτε προσευχή, θα λέτε πρώτα αυτή τη μικρή προσευχή, που η θεϊκή Μου καρδιά σας διδάσκει:
«ΘΕΕ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ, ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΕ ΜΕ, ΜΕ ΤΟ ΜΗΤΡΙΚΟ ΘΕΪΚΟ ΣΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΆΓΙΟ ΣΟΥ ΠΝΕΥΜΑ».
Δώστε Μου Εμένα αυτή την προσευχή κι Εγώ θα μεταποιήσω τα πάντα σε σας σαν ευλογία. Και θα δείτε σε λίγο τι σημαίνουν οι δικές Μου ευλογίες, όταν θα αντέχετε αυτά, που δεν θα αντέχουν οι άλλοι. Όταν θα ζείτε με τέτοιο τρόπο, που οι άλλοι δεν θα μπορέσουν να ζήσουν. Όταν εσείς θα επιβιώνετε, την ώρα που οι άλλοι θα αποθνήσκουν. Όταν θα αναπνέετε και θα ζείτε, την ώρα που οι άλλοι θα αναπνέουν τον αέρα και θα πεθαίνουν. Όταν θα τρώτε και θα ζείτε, ενώ οι άλλοι θα τρώνε και θα πεθαίνουν. Όταν θα πίνετε και θα ζείτε, ενώ οι άλλοι θα πίνουν και θα πεθαίνουν.
Τότε θα καταλάβετε την αξία του δώρου που θα σας δώσω, όταν εσείς Μου λέτε αυτή την προσευχή…

(απόσπασμα από απομαγνητοφωνημένο κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ