Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

(5) Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΜΟΥ!




Η 5η ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ:
Η δύναμη της Ανάστασής Μου!

Όλες οι δυνάμεις δόθηκαν, λέει ο Κύριος, για να αναστηθείτε εσείς, τα παιδιά Μου!
Να αναστήσω την ψυχή σας!
Να την πάρω μέσα από τα νύχια του σατανά, μέσα από τα νύχια του εωσφόρου, να την κρατήσω στοργικά μέσα στα δικά Μου ευσπλαχνικά χέρια, του Υιού του Θεού, που είναι ένα με τον Θεό Πατέρα, να την αναστήσω και να την λαμπρύνω!

Όλοι εσείς λοιπόν, που θα Με δεχτείτε σαν Βρέφος και θα υπακούτε στον Θεό Πατέρα Μου, όπως κι Εγώ δωδεκαετής ήμουν υπάκουος στους γονείς Μου, θα ευλογηθείτε πολύ.
Μακάριοι θα είναι κι εκείνοι, που θα Με δεχτούν και σαν Διδάσκαλο, για να τους διδάξω τι θέλει ο Θεός Πατέρας μας.

Αλλά αυτοί που θα δεχτούν την σταυρική Μου θυσία και πάρουν το Σώμα Μου και το Αίμα Μου, τότε σ’ αυτούς Εγώ θα χαρίσω την πολυπόθητη Ανάσταση!

Αυτό είναι, παιδιά Μου, που τρέμει ο σατανάς!
Αυτό είναι που φοβάται ο σατανάς.
ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΑΣ!

Αλήθεια, εσείς θα το δεχτείτε; Εσείς το θέλετε;
Αν το θέλετε, τότε δείξτε το μέσα από τη ζωή σας! Τότε θα γίνει αυτό που λέει ο Απόστολος Παύλος: ‘‘Η ζωή του Ιησού, ζει μέσα στην δικιά μου τη ζωή’’, «ζῶ δὲ οὐκέτι ἐγώ, ζῇ δὲ ἐν ἐμοὶ Χριστός·» (Προς Γαλατ. 2, 20) γιατί τότε κι Εγώ θα πω: «Ναι, παιδί Μου, ζεις μέσα σε Μένα».
Τώρα θα γίνει πραγματικότητα αυτό που γράφτηκε:
«μείνατε ἐν ἐμοί, κἀγὼ ἐν ὑμῖν» (Ιωάν. 15, 4).
Αυτή είναι η ευχή μου σήμερα! 

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη
«Η πεντάκτινη δύναμη των Χριστιανών»)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η ΠΕΝΤΑΚΤΙΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ:

ΕΚΤΥΠΩΣΗ