Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΠΟΙΟΝ ΕΠΙΛΕΓΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΣΩΤΗΡΑ;


ΠΟΙΟΝ ΕΠΙΛΕΓΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΣΩΤΗΡΑ;

Σε κάθε εκλογές ανάλογα με την επιλογή που θα κάνει κανείς και την εκλογή που θα συμβεί, θα εξαρτηθεί η πορεία μιας χώρας. Άραγε πόσο κρίσιμη είναι η κάθε εκλογή; Όλοι έχετε αγωνία στην εκλογή, να βγει ο καλύτερος. Ποιος όμως είναι ο καλύτερος και πόσο δύσκολο είναι κανείς να εκλέξει, να κάνει δηλαδή επιλογή;

Κι εγώ ερωτώ: Σε όλη μας τη ζωή δεν κάνουμε επιλογές; Εκλογές δεν κάνουμε κάθε μέρα; Κάθε μέρα κάνουμε εκλογές. - Άλλοτε καλούμαστε να επιλέξουμε σύντροφο, άλλοτε φίλους, άλλοτε δασκάλους, τρόπους συμπεριφοράς και ευγενείας και άλλοτε καλούμαστε να επιλέξουμε Αυτόν που πιστεύει και αγαπά η καρδιά μας-...


Γι' αυτό, θα ήθελα σήμερα να κάνετε την σωστή επιλογή.

Ψηφίστε όποιον θέλετε, που κατά την γνώμη σας θα βοηθήσει την Ελλάδα. Αλλά εδώ (στην εκκλησία) θέλω σήμερα να ψηφίσετε και με την καρδιά σας, Αυτόν που θα σώσει την καρδιά σας! ΑΥΤΟN ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΑΣ!

Σε καλεί ο Θεός στην Εκκλησία να επιλέξεις
για το καλό της καρδιάς σου και της ψυχής σου.


Η δική μας επιλογή είναι μία:

Ο ΘΕΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ!

Τον Θεό, Τον αγαπάτε, έτσι;

Δέστε, το κάθε παλικάρι τι ζητάει από την κοπελιά του:

«Δεν θέλω μόνο να μ' αγαπάς, αλλά να μου το λες κιόλας».

Ρωτήστε και τις κοπέλες τι λένε:

«Θέλω να μ' αγαπάει το παλικάρι μου, αλλά θέλω να μου το λέει κιόλας».

Γιατί; Γιατί τα λόγια είναι σαν το νερό.

Δεν είναι ωραίο πράγμα μονάχα να βλέπεις το νερό μπροστά σου. Αλλά είναι ωραίο να το βάζεις στο στόμα σου και να κατεβαίνει μέσα σου και να σε δροσίζει.

Δεν είναι ωραίο μονάχα να βλέπεις ένα λουλούδι και να μην μπορείς να το μυρίσεις. Όταν το μυρίσεις, η ευωδία του κατακτά την ύπαρξη σου.

Γι' αυτό λοιπόν και τα παλικάρια και τα κορίτσια, δεν ζητούν απλά να αγαπιούνται, αλλά να το λέει ο ένας στον άλλο «σ' αγαπώ».

Ψέματα είναι αυτά ή αλήθεια;

Ακριβώς το ίδιο είναι και με τον Θεό.

Δεν αρκεί μονάχα να Τον πιστεύεις και να Τον παραδέχεσαι.

Έτσι Τον πιστεύει και ο Εωσφόρος. Ξέρει πολύ καλά ο σατανάς, ότι Εκείνος τον δημιούργησε. Ανεξάρτητα αν εκείνος αργότερα έκανε άλλη επιλογή.

Όμως, θέλει ο Θεός να ακούει αυτή τη λέξη από τα παιδιά Του:

«Θεέ μου, Πατέρα μου, σ' αγαπώ».

Ρωτάει ο Θεός:

-Γιαγιά ποια είναι η ωραιότερη στιγμή στο σπίτι σου; Δεν είναι εκείνη η στιγμή, που έρχεται η κόρη σου, ο γιός σου και σου φέρνει το εγγονάκι σου; Είναι ή δεν είναι; Κι όμως, ακόμα πιο ωραία στιγμή δεν είναι όταν έλθει το εγγονάκι σου και βάλει τα χέρια του γύρω από τον λαιμό σου και φωνάζει: «Γιαγιάκα μου, σ' αγαπώ» και σε φιλάει. «Παππού μου, σ' αγαπώ», και σε φιλάει. Εκείνη η στιγμή, δεν είναι η πιο όμορφη στη ζωή σας;

Αυτή ακριβώς την στιγμή δεν θέλει ο Θεός ποτέ να ξεχάσουμε. Ακριβώς το ίδιο αναζητάει κι Εκείνος από τα δικά Του τα παιδιά. Να Τον πιάνουμε γύρω από τον λαιμό και να του λέμε: «Πατέρα μου, Σ' αγαπώ. Πατέρα μου, Σε πιστεύω, Σε λατρεύω και Σ' αγαπώ».

Σε πιστεύω, ότι είσαι ο Πατέρας μου!
Σε λατρεύω, γιατί είσαι ο Θεός μου!
Και Σ' αγαπώ, γιατί είσαι η ύπαρξη μου, η ζωή μου!



Ας πούμε αυτή την γλυκιά και όμορφη μικρή προσευχή:

«Θεέ Πατέρα, Σε πιστεύω, Σε λατρεύω και Σ' αγαπώ».


Και θα μας πει ο Θεός:

«Τότε, παιδί Μου, αν Με πιστεύεις, αν Με λατρεύεις, αν Μ' αγαπάς, θα είσαι ο γιός της καρδιάς Μου. Θα είσαι η κόρη της καρδιάς Μου. Κι εσύ θα Με φωνάζεις: ‘‘Πατέρα της καρδιάς Μου’’. Κι Εγώ θα ευλογώ τα παιδιά σου. Θα ευλογώ το σπιτικό σου. Θα ευλογώ τα υπάρχοντά σου. Θα ευλογώ τις υπάρξεις σας και τότε θα είσαστε ευτυχισμένοι. Τότε θα ζήσετε μια χαρά, που δεν την ξέρουν αυτοί που δεν Με γνωρίζουν».

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΤΥΠΩΣΗ