Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

(4) Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΙΚΗΣ ΜΟΥ ΘΥΣΙΑΣ!





Η 4η ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ:
Η δύναμη της Σταυρικής Μου θυσίας!


 «Να θυμάστε,  λέει ο Κύριος, χάριν σ’ αυτήν Την δύναμη, θα πετύχετε τα υπόλοιπα.

Ξέρετε ποια είναι αυτή;
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΙΚΗΣ ΜΟΥ ΘΥΣΙΑΣ!
Βλέπετε Εμένα το αετόπουλο, τον Υιό του Θεού, να βρίσκομαι πάνω στον Σταυρό ταπεινωμένος, για να σας δείξω ότι:

Ο δρόμος του Ουρανού περνάει μέσα από την ταπείνωση!
Ο δρόμος της ευτυχίας περνάει μέσα από την ταπείνωση!
Ο δρόμος προς την καρδιά του Πατέρα Μου περνάει μέσα από την ταπείνωση!

Μακάριοι αυτοί που θα είναι ταπεινοί, γιατί Εγώ θα ζω μέσα απ’ αυτούς και αυτοί θα ζουν μέσα στην καρδιά του Πατέρα Μου σαν μωρά.

Σαν μεγάλη δύναμη από την σταυρική Μου θυσία σας δίνω το Σώμα και το Αίμα Μου, γιατί μέσα απ’ αυτό γίνεστε ένα μ’ Εμένα, κι Εγώ σας παίρνω τη ψυχή και την αφήνω μέσα στην καρδιά του Θεού Πατέρα. Μακάριοι αυτοί που θα εκτιμούν το μεγαλύτερο δώρο που τους χαρίζω, το Σώμα Μου και το Αίμα Μου!»

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη
«Η πεντάκτινη δύναμη των Χριστιανών»)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η ΠΕΝΤΑΚΤΙΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ:

ΕΚΤΥΠΩΣΗ